2008年4月8日 星期二

KDF展:漂流木馬雲童話:雨天‧她的胖

 
參展作者(團隊)名稱:
中文:漂流木馬雲童話
英文:Nomadic-Galloper
E-Mail:sutifen8@hotmail.com
網站:http://album.blog.webs-tv.net/sutifen

經歷簡介:
【漂流木馬雲童話】--- 24歲畫故事的人
我用我的理解打量世界
我寫我的雙眼
我畫我的語言
【Nomadic-Galloper】--- 24 years old ---
A freelance illustrator, story knitter

I gauge the world through my senses
I write with my own eyes
I draw with my own language

展覽主題:
中文:雨天‧她的胖
英文:Rainy Day, And Her Chubbiness

作品媒材:
鉛筆、原子筆

創作理念:
那是一個雨天
一伸手就能觸碰的濕
順著指尖
滴下
滾動
她和牠喃喃的踱步
窺著月光
說了一些話...

The day, a rainy day
As stretching out arms, touching the permeated wetness
Dripping, rolling... along fingertips
She and Chubbiness, strolling...
The moon... peekaboo
Whispering a few words...

展出時間:2008.5.03~2008.5.11
展出地點:小王子文化星球-高雄市苓雅區和平一路98號